SKRIVET: 2009-01-18, kl 19:32:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

?

Jag vet inte vad det är med mig idag, värsta depp humöret? men det har väll sina förklaringar..... Men det går jag inte in på nu.
Kom nyss hem från matchen, gick väll bra, 3-1 till oss äntligen=) Jag ogillar verkligen att vi har match på helger, på helgen ska man ju dega =)
Imorgon är det skolan, jag känner verkligen peppen wiie? Känns ju fint att cyckla till edda men det går nog prima som alltid. Nääe jag har verkligen inte mycket att säga, inget intressant iallafall. Nu ska jag duscha & se tv =) hade !





Simon, med ord kan jag inte beskriva vad du betyder för mig, tack för att du gjorde mig på så mycket bättre humör idag & för alla gånger du finns där för mig! jag älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: