SKRIVET: 2009-01-19, kl 13:10:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skolan,

Då sitter man i datasalen på sin 3dje lektion. Det är meningen  att jag ska söka fakta om barn i 10-12 år i intelektuell uveckling, men jag orkar bara inte. Ska nog bara skriva några meningar innan jag återgår till mitt riktiga arbete haha.
Skoldagen började iallafall med specialidrott som vanligt. Men det var annolruna lektion idag. Till viss del så var alla i idrottsklassen sjuka men var endå där? så det vart inte direkt lika ansträngande som vanligt men det funkade.
Sen hade vi engelska (lika tråkigt enligt mig) Jag vet inte varför jag aldrig intresserar mig i engelska lektionerna. Våra lektioner så så otroligt tråkiga så man sitter bara och räknar minuter tills man slutar. Och det är väll ganska synd för jag har det endå ganska lätt med engelskan. Aja nu har vi iallafall bf & jag längtar något tills vi slutar, då ska jag vara med min älskling =)

Nu ska jag göra mina uppgifter, uppdaterar senare, hade !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: