SKRIVET: 2009-01-20, kl 13:10:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Japp

hej :) märker att mina uppdateringar går åt helevette, jag har helt enkelt inte tid. Sovde över hos simon i natt & det förklarar varför jag är jättetrött :)
Förövrigt så sitter jag på min näst sista lektion sen blir det gympa, skridskor? jag har inte ens med mig utekläder men jag klarar mig nog.

Sen har jag en annan sak jag har tänkt på, hade tänkt byta blogg, som jag har gjort 100 gånger. Men tydligen så är mitt namn (adress) för svår att hitta så jag tänkte mig något lätttare, men det finns typ 1000 personer som heter josefin på olika sett på blogg.se så ge mig förslag på vad jag kan ha för adress=) annars får jag försöka klura på det själv.

Aja back to school,puss
uppdaterar ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: