SKRIVET: 2008-08-28, kl 19:20:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Höst

Det känns verkligen som att det är hösten som kommer snart, allt regn och det är så satans kallt ute, sommarn var ju här för 2 eller 3 veckor sen. Tiden går fort och snart är väll snön här som jag längtar efter =)
Jag längtar efter soliga dagar mitt i vintern och få åka i backen med varm chocklad,härligt.
Men det värsta med vintern är att den är ganska lång, det skulle inte vara fel om sommaren och vintern bytte tider, jag skulle hellre ha en låång sommar för man hinner tröttna på snön då allt slask kommer, det är det värsta med vintern, då all slask existerar! Då skorna blir alldeles blöta när man ska till skolan och man går runt en hel dag i blöta skor, nej tack!
Aja än är det inte så =) nu ska jag dra vidare med film, hade bra !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: