SKRIVET: 2008-08-31, kl 22:49:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

ingen längtan

Åh jag känner ingen pepp på skolan imorrn ! skolan har varit i 2 veckor och imorrn är start på den tredje och jag är redan jätteless!
Jag vill ha heelg året om eller varför inte sommarlov hela tiden , man kan typ ha skola 2 ggr i veckan då skulle det inte vara några problem alls! Nääegud villket dåligt humör jag vart på när jag börja tänka på skolan och det värsta är att vi slutar fyra imorrn , jah ikväll blir det att negga hela tiden! Och inte nog med det vi har nog det dååligaste schemat man kan ha, gud förbenat det kan inte vara sämre skoldag imorrn !
Aja idag har jag iaf varit med simon :) vi har inte gjort så mycket, varit i boviken och tittat på hans föräldras stuga som dom håller på bygga och sett film =)
Aja det enda posetiva med imorrn är att jag ska vara med simon efteråt, det är bara att hålla ut hela dagen med ett leende på läpparna så ska det nog gå prima.
Nu ska jag nog packa mina idrottsaker, jag och yaoska har special idrott imorrn på morgonen så det blir väll en bra start på dagen?
Vissa gånger känns det verkligen meningslöst att välja specialidrotten , vi missar alla gånger vi får sluta tidigt nästan och vi börjar 10 på en onsdag för vi har special idrott då och den andra gruppen börjar kvart i 1 ?

Aja hade bäst vi ses =)

- Vårat schema



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: