SKRIVET: 2008-11-19, kl 16:30:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

22 dagar kvar.

Hej och dedär.
Kom nyss hem från skolan det är väll inget ovanligt ? iallafall så har jag inte mycket tid kvar i hemmet då jag ska ut igen. Ska cyckla till kaplan där min träning hålls. Känns trist att cyckla dit när jag var nyss på skolan som ligger bara en bit i från. Och jag som hade träning på morgonen i en & en halvtimma.
Men när jag kommer hem så blir det skönt att duscha, se gossipgirl och försöka somna tidigt.
Jag vet inte vad det är med mig? jag kan typ somna 9 om jag lägger mig i sängen en stund innan. Jag blir alltid såhär vid vintertiden. Jag tror jag har somnat runt 10 tiden varje dag den här veckan haha. Det är väll posetivt?
Men det jag är riktigt nöjd över att jag har haft sovmorgon varje dag! och det har vi imorgon med men inte på fredag , lyx men bara för stunden :)

Nu ska jag äta och pallra mig iväg, ikväll blir det att göra klart bf uppgiften sen ny design om det hinns med ?:) ge mig förslag !

Hade


Rebeccahe

Vetinteom jag ska köpa dom, ska ju till gbg snart och måste spara pengar, men isf kanske efter de:) SKulle dock vilja låna dom att ha på fredag, kan jag de(A)?



föresten din design gör den färgglad och med bilderr, mycket rooligare=)



PUBLICERAT: 2008-11-19, 16:47:27 | URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: