SKRIVET: 2008-11-06, kl 22:02:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

6/11

Torsdag kväll. Känns great att det är fredag imorgon. Man räknar som dagarna dag efter dag tills det är helg,iallafall jag.
Just nu har jag just sett gossipGirl och jag planerar att försöka somna snart. Morgondagen startar med Bf lektioner fram till lunch sen svenska sen sluttt :)
Det enda som bekymrar mig är hur jag ska ta mig till träning, jag har ju ingen cyckel? hoppas det fixar sig imorgon.
Ikväll har jag varit med min älskling och bara myst och pratat.Vissa gånger känns det som om man inte riktigt behöver göra nått varje kväll, bara vara och ta det lugnt.
Förövrigt så gick jag just ut och skulle bära ut några saker så ser jag bara vitt på vägarna & jag längtar verkligen just nu efter snön,åka i backen & allt. Jah jag väntar på vintern men låt den bli kort!



9/3 7 månader.
8 månader i helgen, ord kan aldrig förklara.
Jag älskar dig !


MLY

gratz



PUBLICERAT: 2008-11-10, 14:10:56 | URL: http://livetenligtemily.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: