SKRIVET: 2008-11-09, kl 22:19:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

9/11

8 månader med älskling.
Sista dan på hela helgen, det känns kul och tråkigt på samma gång. Först av allt är väll att det är skola imorgon & det posetiva är väll att jag & simon har 8 månader idag :)
Förövrigt har det inte varit bra uppdateringar alls den här helgen och det har väll sina orsaker men skriver några lines nu.
Igår hade vårat lag match men vi förlorade med ett mål men är fortfarande glad för det var nog den enda matchen vi har spelat som ett riktigt lag.
Sen for jag och simon på stan & köpte min röda jacka+en vit lång tshirt med svarta ränder och ett par troser:) pics imorgon kanske.
Nu ska jag försöka sova & imorgon startar dagen med idrott och senare på dagen blir det väll plugg & lite annat smått.
take care.


CARRO - ThinkPink ♥

Min pojke heter också Simon! Fint namn det där :P



PUBLICERAT: 2008-11-10, 14:35:43 | URL: http://thinkpink20.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: