SKRIVET: 2008-11-28, kl 14:00:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag.

Nu är den efterlängtade fredagen här. Men jag antar att den kommer ta slut lika fort. Den här veckan har därimot gått otroligt fort, även fast det har varit lite helevette på min prao som jag gnäller om. Men det är nog en av dom bästa praoplatser jag har haft iaf. jag kom ihåg då jag fick en plats på en frisörsalong. Om man vill kalla det de?
Jag tror hon hade en kund på den där jävla veckan haha. Alltså det var en tjej som klippte och typ ägde byggnaden och hon delade den med en tjej som höll på med manikyr. Och ja jag kan lova att dom går i konkurs snart.. Dom hade 1 kund som klippte sig och 3 som fixa naglarna. ja det kanske bara var en dålig vecka vad vet jag. Iaf den veckan sög för jag höll på sommna hela tiden. Jag satt i en stol där man brukar vänta på sin tid då man vill bli klippt . och jag läste typ alla tidningar dom hade. Jag fick bara sopa hår och tvätta handukar.´
Sen jobbade jag på en klädaffär cubus. Det gick någorlunda. Man blev typ sliten från att jobba från 10-5. Fick bara packa upp kläder som mest och hjälpa kunder.
Sen fick jag jobba på sjukhuset. Och det var väll ett av dom bättre , men det kunde man inte tro? personalen var jätte trevliga och jag hade nått att göra hela tiden och då vart man då inte trött iaf .. fast jag råka somna då vi hade planering i 1 tim och 30 min  hahaha.
Ja men den praoplats jag har nu är ganska socialt så det är bra :) men jag jobbar typ 7-8 timmar per dag och jag börjar aldrig efter 9 . Jag börjar 9 2 gånger dom här tre veckorna. Men jag får sluta tidigare iaf. Som idag.
Då är en vecka avklarad och 2 återstår .

Förövrigt så är inte mycket planerat idag. Det som blir är väll träning från 5-halv7.
Sen duscha sen tror jag det blir en prommis.
Sen blir det väll se en film eller något och sova. Kännde inte för något idag.. Är trött efter denna vecka.

Sen imorgon blir det stan och köpa en grejj som jag hade tänkt på den här veckan. Försöker spara mina pengar till julklappar.
Och på söndag har jag och simon planerat att baka pepparkakor, mys .

Nu blir det träning snarast. Hade.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: