SKRIVET: 2008-11-07, kl 15:26:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

freedag & inget annat !

Jag älskar fredagar! sista dagen innan helg,så jälva nice! Dagen startade iallafall med skola, en kort skoldag, vi slutade sisådär vid lunch så jag och girlsen for till stan och skulle kika lite, och vetni jag hittade jackan jag ville ha haha för andra gången! min beslutsångest är ju som den är men nu har jag hittat den, det blir en röd jacka, lägger in en bild senare:)
Sen hittade jag världens sötaste troser som jag bara måste köpa imorgon!
Jag hittade ganska mycket jag ville ha, men dedär med pengar ska räcka hela månaden så jag får vänta lite.
Förövrigt så blir det träning snart i en & en halvtimme. Vi har då dom dåligaste träningstiderna på fredagar. 5 till halv 7.
Man hinner som inte göra så mycke före och efter. Men man är ju lixom tvungen fara dit iallafall.
Efter träningen blir det snabbt hem och duscha sen ska jag vara med min simon , vi ska väll se film eller något =)

Nu är det nog med skrivandet, ha en bra helg, puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: