SKRIVET: 2008-11-16, kl 20:48:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

FUN

Söndag kväll åter igen , känns lika tråkigt varje gång. Slut på hela helgen och allt det roliga.
Jag kan inte säga att jag har gjort mycket den här helgen haha, typ slö varje dag. Har bara varit på stan och jag köpte jeans tightsen, jävlar så nöjd. Sen så fick jag syn på ett på ett par jättefina jeans, blir nog det jagspenderar mina sista lappar på hahah :) Någon fler en jag som tycker att hm har blivit dåligare nu? jag kunde hitta fler kläder förr än nu.
Och jag som har presentkort där för 500, känns typ dåligt, skulle ha varit gina eller något istället :)
Lägger iaf in någon pic på mina tights imorgon :)

Nu blir det en tvär dusch sen sanningens ögonblick, vissa gör typ allt för pengar, finns ju hur mycket program bara för pengarnas skull :) jag skulle nog inte heller tacka ner till allt eftersom pengar är väll ett stort behov ?

Aja nu blire att försöka sova , hade puss :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: