SKRIVET: 2008-11-12, kl 17:11:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Give me something to belive in.

Fyfan för idag,jag hatar idag. Jag är så jävla less på vissa småsaker.
Jag hatar dethär med att bli besviken, man förväntar sig saker av en person men det når aldrig till den punkten.
jag hatar att man gör så mycket för att den andra ska vara lycklig men den personer går bara ut efter sina egna villkor och får mig bara att må dåligt.
Åh ge mig ett berg!

förövrigt ist för att bara vara gnäll så har jag märkt att jag inte skriver lika ofta på min blogg, jag försöker så gott jag kan :)
Nu ska jag iaf försöka få något annat på tankar så jag tror jag ska plugga på mitt matteprov jag har till imorgon, lycka till på mig!
Sen ska jag nog se film och försöka sova.
Ha en bra kväll för det kommer inte jag ha /gnäll





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: