SKRIVET: 2008-11-16, kl 20:54:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

hjälp mig?

jag har beslutsångest, inte ovanligt?
Jag själv är inte direkt en sån som är "fotograf" typ kan gå ut och ta en massa bilder på olika saker, jag har inte direkt det intresset, men jag älskar att redigera bilder en hel del.
Men man gillar ju även att ha minnen och sånt och kunna lägga in bilder på bloggen ex? och man vill ju inte ha dålig kvalla på bilder som kommer tillex från mobilen? jag har en walkman mobil och det är 2.0 megapxl, det är väll inte bästa kvallan men det funkar.

Ska man antingen köpa en "super" kamera och får skitbra kvalla eller köpa en helt vanlig digitalkamera?
    En sån >eller en sån>

För mig känns det värdare med en vanlig, vad tycker ni? komentera!


Isabelle

JAG VILL OCKSÅ HA!! jag vill typ ha en halv digitalkamera=)



PUBLICERAT: 2008-11-17, 17:12:06 | URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Anonym

lilla gumman,varför slösa bort en massa pengar på en kamera du gillar ju inte ens ta bilder :S du har ju inga på mobilen knappt heller.köp en vanlig eller köp KLÄDER :D det är mer du



PUBLICERAT: 2008-11-17, 17:31:16 | URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/
Anonym

svar till yaoska:

haha jag håller med dig men det blir endå en digitalkamera , man måste ju få ha lite minnen och sånt:) jag har ju kläder men inte en digitalkamera:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: