SKRIVET: 2008-11-13, kl 22:06:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

I listen to him, cause i know how it hurts.

Gemig fredag, jag älskar fredagar & lördagar.
Kom nyss hem från simon, vi gick lite på stan efter maten och kikade lite. Jag funderar redan nu vad jag ska ge han i julklapp? men jag har funderat ut litegrann, jag är ganska tidig :)
Matteprovet gick då great, jag hoppas på ett bra betyg iaf.
Imorgon blir det att sluta ganska tidigt, vid 2 typ. Sen blir det snabbt hem och göra mig klar, sen blir det att fara hem till simon och stannar nog där hela helgen så det blir inte många inlägg,han tycker jag är riktigt tråkig när jag sitter vid datorn hehe :)
Inte mycket att säga förutom att jag är på världens bästa humör, jag älskar verkligen när allt går som jag vill.
Förresten så har paketet med kläder & skorna kommit nu, wiiie det var väll på tiden? jag beställde det för 2 månader kanske? haha.

Mitt köp den här helgen tror jag blir ett par jeanstights från bikbok.
Jag har ett par, men mina är från gina och dom är en aning ljusare så jag ska nog sälja dom , dom är inte ens använda!

Nu ska jag försöka sova,jag har som alltid trott att när jag har en bra start på dagen så blir hela min dag lyckad så det är bäst att vakna med ett glatt humör?
sov gott .


Rebeccahe

vad säger du hur mke ska du ha för dina jeanstights och langa en bild;);)



PUBLICERAT: 2008-11-16, 15:17:49 | URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/
josefin

svar till rebb;) :

Typ 90 eller hundra det beror på:D


Rebeccahe

ta bild på dom och skicka på msn snarast möjligt!!!!



PUBLICERAT: 2008-11-17, 00:03:15 | URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: