SKRIVET: 2008-11-21, kl 22:48:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Live youre life.

Godnatt för mig snart.
Såg nyss film med simon, sex and the city för andra gången, måste säga att den var bättre första gången.
Simon somnade i soffan , förlåt för tråkig film haha?
Så nu låter jag han ta en lur så sätter jag mig framför datorn tvären.
Imorgon blir det lite tidig morgon, ska på edda för match analys som vi har som "läxa" till specialidrotten.
Det ser vi väll hur det går.
Förövrigt är jag på ett jättebra humör. Känns som om den här helgen blir en stjärna i kanten. Just vad jag behövde :)
Nu blir det prao i tre veckor framöver, ingen skola för den delen men icket vi slapp inte undan. Man ska skriva en massa om barnen och deras utveckling typ. Men det lär inte vara några problem.
Nu blir det nattmössan snart, godnatt!


isabelle

höhö gölle du:)



PUBLICERAT: 2008-11-22, 15:11:29 | URL: http://isaabelleee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: