SKRIVET: 2008-11-03, kl 15:55:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Make my own rules as i go.

Är det bara jag som tycker det är kallt idag fast det endå är plus 3 grader just nu? Jag är som inte beredd på kylan riktigt än och jag vill inte att den ska komma riktigt ennu heller. Jag vill ha kvar sommarvärmen som värmer mot ansiktet på dagarna. Jag vill kunna gå barfota, jag vill kunna välja kläder som inte måste handla om 10 lager så jag slipper frysa.
Jag vill kunna cyckla utan att vara rädd att jag ska rammla, jag vill kunna ligga ute i en solstol hela dagen. Jag vill kunna äta glass ute.Jag vill att sommaren ska vara lika lång som vintern och vintern lika lång som sommaren!

Aja förövrigt så består min dag inte av så mycket. Det blir väll läxa,färga håret,äta,promenad & sova. Kändes depp för att lovet är slut och allt. Dagar och timmar rusar förbi en då man verkligen njuter av livet. Jag älskar att kunna vakna den tid som passar mig och inte ska behöva tänka på läxor som bara ligger på bordet och väntar på att jag ska göra dom.
Nu blir det annat, hade bra.



 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: