SKRIVET: 2008-11-25, kl 20:14:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Medvind?

Snart är kvällen slut, simon ska hem om cirka 2 timmar & jag ska sova innan jag börjar halv 7 imorgon så jag måste försöka stiga upp vid halv 6. Det tar ungefär en halvtimma för mig att piggna till så jag kan åtminstonde kliva upp ur sängen. Annars är mina medtoder att rulla ner på golvet så jag vaknar haha. Dom här problemen uppstår oftast på vintern. Man upplever mörkret typ hela tiden. När jag cycklar till skolan och när jag far hem från skolan. Det är som att mörkret gör mig trött och tjurig vissa gånger. Men det är även edn posetiv sida. För man gnäller oftast på sommaren att det är alltid är ljust. Det finns inget som är mittimellan?
Aja nu ska jag fortsätta vara social.
Hade .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: