SKRIVET: 2008-10-14, kl 20:08:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

14/10

5 Dagar.

Tog en liten promenad nyss,till coop som typ ligger 5 mil ifrån mig haha? a jag köpte iaf te som är ett stort beroende just nu, blir att knarka te imorrn hehe och en massa halstabletter.trösten därimellan.
Det är verkligen tråkigt att vara hemma men samtidigt riktigt skönt,typ film och det där är det enda som gäller.
Jag är så sjukt less på skolan. Och jag måste få nämna en sak. Jag har en sån otrolig scen skreck, jag fattar inte varför?
jag är inte speciellt blyg åde men just dedär är de jag verkligen fegar ur på.
Och den linje jag går nu så kan jag lova att vi har haft 10 redovisningar hittils. Men min skräck är gone, typ stolt över mig själv hihi :)



haha love.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: