SKRIVET: 2008-10-29, kl 14:21:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Idag?

Så jävla trött man får vara, kom hem lite sent igår men gjorde inte så mycket men det värsta var att min pappa väckte mig 9 för jag skulle hjälpa han att tvätta? han har opererat knät så jag hade lovat det men inte så tidigt på morgonen det var mer en jag visste själv ?
Vill typ gå och lägga mig ett tag men jag hatar att när man lägger sig på dan och sover så blir man bara på dåligt humör när man vaknar så jag tror jag tar en prommis istället!

Idag består min dag av promenad och senare ska vi börja sätta upp möblerna som kom från ikea igår,sen blir väll mitt rum klart till i helgen.wie.
Sen blir det att sätta igång med datakunskapen... det tråkigaste jag vet men jag ligger efter för jag har varit sjuk och annat.

Nog. puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: