SKRIVET: 2008-10-17, kl 14:24:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

love fredag.

Jag älskar fredagar, då har man hela helgen framför sig !
Nu blir det iaf att packa ner mina saker i kartonger och börja fixa väggarna,och tjollra på så allt blir som klart så vi kan börja imorgon antar jag så det blir lite tidigare morgon för mig den här helgen men det gör som inte så mycket.förresten så kommer möblerna hem tidigare så i slutet av nästa vecka så är dom här, färdiga att sätta upp, längtar=)
Idag så flöt skolan på eftersom det var min första dag på ett tag osv, vi hade 3 bf lektioner utan lärare och det gick väll fint? sen lunch och svenska i slutet och slutade 2 :) Det enda som var jobbigt var att stiga upp, men det är inte ovanligt.

Nu ska jag finna mig i något annat, blir något mer inlägg senare puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: