SKRIVET: 2008-10-14, kl 13:41:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Plus & minus.

Feber och förkylning, igen. Jag har ingen annan att tacka förutom simon för förkylningen.
Men jag må då säga att en day off från skolan gjorde susen.
Det bästa med de är att vakna på morgonen och se mina syskon fara till skolan och det blir ett hån därimellan, haha .
Men i helgen fyller jag år och jag längtar väll sisådär nu men min mami ringde nyss och berättade nått ennu roligare.
Mitt rum ska bli omgjort i helgen som jag har tjatat om sen i somras då mina päron gjorde om köket, äntligen blir det av!
Fondvägg, en slags skiva där jag kan ha datorn och hyller ovanför datorn där jag ska ha mina högtalare osv och lite annat men mer vet jag inte just nu, blir nog att planera det med mamma när hon kommer hem =)
Nu ska jag nog gå ner med glass & film.
Hade bra, peace♥
Mer inlägg mot kvällen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: