SKRIVET: 2008-09-03, kl 15:56:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

-

Hej och dedär, vad ska man skriva idag då. Jo idag hade vi skolkort och det gick väll sisådär som alltid och självporträtten ja det ska jag inte ens ta upp haha. Idag är det iallafall skitväder så mina planer räcker inte långt förutom att jag har träning idag från 9-10 på kvällen? så jävla dåliga tider måste jag få tillägga. Men jag behöver iallafall träna har jag märkt eftersom jag inte hade tränat på hela sommaren som jag igentligen skulle göra som våra tränare hade sagt så vi skulle orka med sen för vi påbörjar med matcher och sånt ganska snabbt antar jag. Och eftersom jag har special idrott så har vi det 1 timma och 30 minuter och den lektionen hade jag i måndags och jag har fortfarande träningsvärk idag ! haha både jag och yaoska haha gud så otränade människor! Men jag ids helt enkelt inte , jaghar inte den motivationen att fara ut och springa på egen hand haha. Nu ska jag iaf duscha eftersom jag är helt dyngblöt efter att ha kört hem från skolan, vi ses vid andra tider, puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: