SKRIVET: 2008-09-18, kl 14:44:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

18/9

Hejsan , här sitter man och har datakunskap och jag har ingenting att göra på lektionerna. Antingen sitter man vid firstclass eller på bloggen, ganska chill men onödig lektion. Min obrydda lärare heter inge haha.
Nu iaf när jag har slutat ska jag hem och plugga på mitt prov som jag har imorrn, jag har bara läst igenom det 1 gång så jag vet inte riktigt hur dethär kommer gå. Men vi ser väll om jag har turen vid min sida=)
Sen ser vi väll om jag ska vara med simon annars far jag till mb med yaoska och oskar :)
Förövrigt slutar jag imorrn på morgonen , våra lärare sa att vi fick komma till skolan som vanligt och sedan sluta efter vi har gjort klart provet , hur bra som hellst!
men vad ska jag då göra hela dan? kanske sova.

Aja nu ska jag försöka jobba med ingenting? hade bäst puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: