SKRIVET: 2008-09-04, kl 16:27:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Catch the day.

Idag är det torsdag och det är slutet av skolveckan så det är ett plus i kanten, idag har jag varit på skolan som vanligt och det roligaste som jag måste berätta om är att när vi hade engelska så gick hela klassen till en sal där det finns en massa bås med telefoner i. Där skulle vi prata och diskutera med en kompis på engelska så man fick ett häfte som man skulle läsa igenom och man fick frågor till. Jag och yaoska började prata där ett tag sen somnade jag olyckligtvis medans hon pratade. Anneli(engelskalärare)dina lektioner är tråkiga!
Annars så väntar jag på mat och sen ska jag nog ut och ta en promenad, det är ju ganska bra väder så varför inte.

Sen består min dag av.
- Nya oc avsnitt som jag se ikväll.
- Prommis.
-Läxa
- sova=)

Sen åter skola imorrn men vi slutar 5 i två sen ska jag vara med älskling.

Vi ses hade



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: