SKRIVET: 2008-09-21, kl 16:38:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

I cant waste time so give it a moment.

Hej en trött och slapp söndag.
Har nyss ätit middag och nu ska jag försöka hitta på nått innan jag somnar,jag vill verkligen somna i tid ikväll eftersom jag har specialidrott imorrn så jag måste cyckla till edda, bäst att vara uppe i tid.
Iaf jag ska nog ladda hem en film, Jakten på lycka , den är hur bra som hellst, sevärd!
Till filmen har jag laddat upp med lite godis från hemköp, mys :)
Sen blir det väll att försöka börja på min bok som man ska läsa till venskan och den är typ en fortsättning på pojken som kallades Det men det är hans bror som skriver så jag tror inte den är jättedålig och jag har läst dom 3 andra.
Jag brukar igentligen inte läsa så mycket men det händer väll vissa gånger då man har riktigt tråkigt.



Nu ska jag se film, hade bäst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: