SKRIVET: 2008-09-30, kl 19:38:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

If I act like you,walk a mile off in youre shoes.

Sitter nu och har blivit på ett mycket bättre humör och kände för att skriva några lines.
Idag har det iaf bara varit sovit,ätit och plugga och jag fortsätter nog med samma sak imorn.
Känner mig inte på den pigga sidan & jag vill bli av med denna förkylning och feber, det suger.
Ge mig nått förslag man kan göra när man är hemma och är sjuk?
Och mitt matteprov som jag skulle göra imorrn kan jag ju säga hejdå till och göra en dag då jag är frisk.
Förövrigt sitter jag bara och ränsar min mp3 från gammla låtar, jag har tänkt på en sak. När jag lyssnar på en låt så nöter jag verkligen på den tills jag är less, sen kan jag börja om igen på gammla låtar så jag har säkert 2 eller 3 år gammla låtar på min mp3 nån ensataka gång haha.
Och snart ska jag nog ta min tårtbit som väntar mig därnere=)
Nu ska jag nog försöka hitta på nått annat , puss.


Hörde om isabelles mamma , önskar er lycka till!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: