SKRIVET: 2008-09-27, kl 19:13:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag, favorit!

Sitter vid simons datorn en ytterligare dag och försöker sysselsätta mig med nånting tills bion börjar, vi ska se tropic thunder, verkar rätt bra eftersom jag är på ett rejält skratt humör :D
Förövrigt är jag jävligt less på mitt hår...... väntar fortfarande på att jag ska få pengar till en ,avfärgning+färgning+slingor kanske? dyrt. Förstår inte varför det ska vara så dyrt att gå till frisören.
Jag kan inte färga själv för då blire bara ennu värre eftersom tidigare hade jag lite mer på röd stuket och haft nästan svart.
Nu kände jag verkligen för en avfärgning och jag undrar hur mycket det kommer slita ut på mitt hår ? men jag är så illa tvungen.
Och nu är jag riktigt orolig över min piercing i naveln, det ärså att skinnet har börjat gå ut dig lite grann, borde man vara orolig ?
Åh jag tog det för ett år sen det börjar kännas onödigt att ta ut det!

Nog med dethär.
Ska dra mig utåt, hade.


Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)



PUBLICERAT: 2008-09-27, 21:32:18 | URL: http://www.jessi.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: