SKRIVET: 2008-09-25, kl 17:16:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sådärja,

Här sitter man hemma med mjukiskläder på och väntar på maten, idag har jag som bestämt att jag ska bara ta det lugnt med andra avenyn och top model och lite annat. Det känns som att jag inte orkar nått. Skolan och allt tränande tar verkligen på.
Men imorrn känns det verkligen inte tungt på något sett, vi har ju bara 4 lektioner och det är inte speciellt jobbiga, först tre bf lektioner och sen svenska i slutet och jag slutar kl 2. Hur nice som hellst sen väntar helgen med min älskling.
Finns inget jag längtar mer efter.
Men det värsta är att på fredagar har vi dom mest fucked up träningstider.Jag börjar bli less!
Aja nu det posetiva, skorna ligger på beställningslistan så nu väntar jag på att få dom=) som sagt vita hade varit bäst men svarta duger heltklar =) så nu är jag riktigt nöjd, sen hade mamma beställt en skitfin stickad kofta till mig som jag förmodligen ska använda imorgon , lägger ut en bild senare mabie =)
Nu väntar:
- Mat
-Sola
- prommis
- andra avenyn , top model
-sova.

Hade.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: