SKRIVET: 2008-09-10, kl 08:42:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trött,irriterad och ingen pepp heller.

Idag, imorrn, nästa vecka. som alla andra morgonar då jag måste kliva upp och det är nog det största problemet för mig. Om man endå kunde tycka skolan var kul, iaf okej ?
Aja idag hade jag iallafall sovmorgon till 10 så det funkar :) Jag börjar skoldagen med specialgympa på edda, sen börjar mina andra lektioner inte för en 13:15 så vi har bara 2 lektioner sen. Så idag är det helt okej faktiskt så jag ska inte klaga allt för mycket.

Igår hade vi en ganska kul gympalektion! vi paddlade kanot och det ger minnen från sommarvärksamheten med isabelle då vi skulle åka kanot, och jag som satt och sa"jag har gjort det här förr" villket jag inte hade. Haha minnen.

Aja nu ska jag packa osv , jag bjuder på dom här bilderna  från igår på gympan :)




Isabelle

HAHHA sommarverksamheten :') varje gång jag hör "kanot" tänker jag på de. Så jävla kung!<3



PUBLICERAT: 2008-09-10, 22:12:39 | URL: http://isaabelleee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: