SKRIVET: 2009-01-10, kl 11:37:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

10/1

Nyvaken med huvudvärk. Inte pricken över i:et direkt. Jag tror jag slog rekordet inatt, jag har nog bara max sovit 5 timmar.
Huvudvärken höll mig vaken till 7 på morgonen :/ Men då kommer jag nog somna kanske så snabbt ikväll & det känns endå ganska bra.
Nu har man varit ner & ätit frukost & städa sitt rum, duktigt.
Idag händer det inte mycket tror jag, känner mig så risig, ont i huvet, trött & jah det krävs nog en dag hemma.
Nu ska jag iallafall slå på Oth, hade !



Haha denhär bilden påminde mig om min drömm inatt.
Somsagt jag har aldrig varit utomlands om finland räknas?
Jag drömde att jag skulle fara utomlands själv, typ till turkiet.
Så där satt man halverst flumm på planet & sen väckte mamma mig. Tack.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: