SKRIVET: 2009-01-11, kl 13:29:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

11/1

Hej läsare, kom alldeles nyss hem från min systers match, det gick iallafall bra 8-2 till dom. Riktigt kul att se eftersom jag har aldrig har sett henne spela förr. Tyckte bara att dommarn var lite si & så menmen.
Vart en ganska tidig morgon för mig,ställde väckarn på 10 sen vart det lite stressigt för jag snooza mig fram till 11.
Nu väntar jag bara på min sega älskling. Ringde han nyss och fråga hur det gick & han är lika seg som vanligt =)
Men jag hinner slå på ett oth avsnitt innan han kommer hehe.
Aja inte mycket sagt, skolan börjar imorgon,jag längtar jättemycket? Vi ses vid våran mötesplats yaoska ;) om du ser detta.
Nu blir det annat, hade.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: