SKRIVET: 2009-01-14, kl 16:09:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

14/1

Tredje skoldagen avklarad, jag räknar med små steg tills helgen väntar. Jag längtar otroligt mycket efter en längre lur på morgonen. Vi hade R-tid idag på skolan där dom sa att vi skulle ha öppethus på lördag & behövde guider. Så jag & yaoska anmälde oss. Men 5 minuter senare ångrade vi oss och kontaktade läraren och sa att vi inte ville så dom strök oss från listan. Vi hade nog inte riktigt tänkt igenom det där och när det väl kom in i mitt huvudu börja jag tänka "hur fan ska man kunna guida en grupp personer när man knappt kan med skolan utantill?" haha big mistake.
Annars har väll skolan gått som alltid, ganska så trött & seg men gör mitt bästa av allt. Hade specialidrott som man inte har haft på länge & det var kul.
Nu ska jag iallafall äta något snabbt & cyckla iväg lika fort som jag kom. Har träning kl6 , samling halv 6 på kaplan.
Känner verkligen INTE för att fara, min kropp säger nejnej men jag vet själv att jag är tvungen. Jag har dock inte tränat på hela lovet och nu får jag skylla mig själv.

Måste berätta vad jag har gett mig in på imorgon, jag har lovat mamma att jag ska följa henne & spinna på friskis.
Och jag vet knappt själv vad jag har gett mig in på men jag skulle behöva träna lite mera. Så imorgon blir det att prova sen ska jag fundera på att köpa terminkort. Kan vara ganska kul att träna när det passar mig. Eftersom det är varje dag kan jag fara dit när jag kan & vill. Men om jag köper det så ska jag iallafall vara där 2-3 gånger per vecka har jag bestämt :)

Nu ska jag plocka bort på mitt rum,stökigt som alltid.Jag vet inte hur jag lyckas varje morgon. Sen ska jag fara på träning sen ska jag vara med simon efteråt <3
Hade,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: