SKRIVET: 2009-01-03, kl 13:16:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

3/1

You know you´re my saving grace,you´re everythinh I need and more. Its written all over you´re face.


Godmorgon,har alldeles nyss vaknat & dessutom hittat en ganska bra låt bara plus sådär på morgonen.
Fick sova ut här i hemmet som jag få gånger för göra. Min pappa ogillar när jag sover längre en 10 men han får leva med det. Det vart ganske sent igår, som jag sa i mitt tidigare inlägg så skule jag försöka somna vid 10 men det var långt ifrån 10, jag tror jag iallafall gick ifrån datorn vid 2 & somnade vid 3. Tack för de.
Ikväll blir det att umgås med yaoska&oskar sen tjejjerna från klassen lina & agnes kanske några fler, var somsagt ett tag sen man såg dom så det ska bli trefligt =)
Nu ska jag no bege mig, ska börja göra mig klar & måste verkligen städa mitt rum.
Uppdaterar lite senare ikväll.
Hade.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: