SKRIVET: 2009-01-07, kl 13:14:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

7/1

Var ett tag sen man uppdaterade den här bloggen märker jag, har inte haft mycket att skriva eller tid till det så jag skriver några meningar nu :)
Värdet är underbart fast lite kallt, hade tänkt gå hem istället för att åka buss men som alltid är jag lat & tog bussen.
Funderar även över om jag ska fara till träningen ikväll, vill verkligen eftersom jag inte har tränat dom har senaste dagarna på lovet men jag ids inte. Det är väll nummer 1 på min borde göra lista.
Har varit med simon & somsagt kom just därifrån. Har varit lite på stan & köpte mig ett par örhängen & hårfärg (mörkbrunt) behövs!
Ringde även min mamma idag på morgonen och frågade om hon ville dela pengarna på volym master, men icket den fick jag betala själv så jag hade tänkt vänta till nästa bidrag :)
Inte mycket annars att jag ska se lite oth & försöka dra mig iväg till träning,Hade =)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: