SKRIVET: 2009-01-08, kl 11:38:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

8/1

Godmorgon läsare, sitter här med hårfärg i håret & väntar på att jag ska få tvätta bort det.
Fick inte heller mycket sömn inatt så mitt humör är inge vidare, jag kan knappt somna efter 1 fyfan så jobbigt.
Iaf ska göra mig klar & ta bussen in till stan & titta lite om jag hittar nån volym master, har tjatat om den där hela veckan & jag har sagt till min mamma att jag betalar den själv osv men hon blir bara sur & säger att jag slösar upp mina pengar direkt fast jag kommer ha kvar pengar.. Aja orkar inte tjaffsa med henne..
Annars ikväll vet jag väll inte vad vi ska göra,film eller något annat.

Påtal om film så var filmen jag såg igår inte så jättebra, den funka men det var lite flumm men jag såg klart den iallafall.

Nog med bloggen nu ska jag tävtta håret,hade!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: