SKRIVET: 2009-01-09, kl 22:57:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

9/1

Japp då är man hoome igen, känns inget vidare för man for till simon igår men man gilla läget.
Han skulle fara & hjälpa sin pappa i stugan med några saker så man fick nöja sig & ta bussen hem hah.
Återigen till volym master, jätteintressant? nääe.. Det blir av iallafall, hittade den på en annan affär som var lite billigare men är exakt som dom andra i dom vanliga affärerna :) Men den hade icket kommit in när jag for dit så man lämmna telenummer osv så när dom ringer mig blir det raka vägen till stan med mamma som lovade att dela den med mig, guuld <3
Ikväll så har man sett film hela dagen & en sväng förbi icamaxi & köpte sig en ben&jerrys, brukar inte köpa dessa glassar så ofta pga att det är så jävla dyrt, 50 spänn för en stor burk. Sen finns det även små brukar typ hälften av den större och det passar ju som lite bättre men då finns det bara smaker av vanilj. Då får det lov att vara den större =)

Imorgon fårvi se vad som händerr, nu ska jag se tv och äta upp min glass, hade!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: