SKRIVET: 2009-01-07, kl 15:41:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gravity can´t forget, to pull me to the ground again.

Jag blir galen av att tänka att skolan närmar sig med små steg, alla läxor & tidiga morgonar. Näe fy säger jag bara.
Men trösten finns alltid där att nästa lov ligger inte lika långt bort, jag tror sportlovet ligger närmare en vad man tror, 1 & en halv månad kvar tror jag, längtar redan.Har ej hunnit med backen nånting alls, antingen har det varit för dåligt väder eller så har man inte fått nån skjuts & jag är inte nöjd om jag måste åka till vitberget, bygd är det enda som gäller.
Men sportlovet håller bara i en vecka & dom här tre veckorna har endå kännts lite för lite. Låter som att jag bara gnäller i dehär inlägget men jag är faktist på ett rätt så bra humör. Men det där med träningen, jag ids helt enkelt inte men det känns som om jag måste.
Nu väntar maten & sen blir det annat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: