SKRIVET: 2009-01-10, kl 20:56:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Underbart

Har alldeles nyss varit ute & tagit en prommis. Ska hoppa in i duschen & sedan göra en facemask som jag fick i julklapp, kom just så pass till bra användning! Jag måste erkänna att jag har jättedåligt samvete & det är för att jag inte har tränat på hela 3 veckor. Inte ens tagit en liten promenad & med all denna mat & godis. Åh jag vill inte ens tänka.
Men när skolan börjar om så tillbaka till gammla rutiner latakvinna! Tur att man har specialidrott på skolan 1 timma och 30 min. Sen är väll målet att börja ta mina vanliga träningar mer seriöst & verkligen komma dit. Jag har som neggat på sistonde för att jag själv tycker att vi har dåliga tider. Jag mena en fredag ? man hinner inte med så mycket och just den dagen man är så lättad för att komma hem och skolan är slut. Men igentligen borde jag vara glad för några träningstider alls så slura complain och gilla läget. 


Men när det gäller skolan så känner jag ingen pepp på att börja på måndag,det enda jag vill veta är vad jag fick för betyg på praoen+några uppgifter.
Jag måste få erkänna att jag saknar praoen lite & några av barnen haha.

Aja nu ska jag se lite tv & försöka lägga mig!
hade.



Ses på måndag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: