SKRIVET: 2009-01-02, kl 17:23:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

2/1-09

Hej läsare.
Har alldeles nyss kommit hem från simon, det var verkligen länge sen jag var hemma. Typ sen i söndas haha? Så man fick ett samtal idag av mamma som var lite irriterad över att jag aldrig hemma. Eftersom jag endå skulle hem idag så hämtade hon mig lite tidigare & jag följde med och handlade.
Som sagt nytt år & vi ser vad som väntar.
Jag har som inte hunnit uppdatera som ni kanske ser, men på nyår vart det inte speciellt mycket, jag vet inte varför?
Men jag & simon hade det iallafall kul, vi laga mat & det gick väll lite sisådär haha, sen så satt vi och inväntade klockslaget & tittade på raketer. Sen såg vi film & det vart en ganska sen kväll. Sen kom hans föräldrar hem & vi satt och titta på medans dom speöla guitar hero. Det har varit ganska mycket med det där jävla spelet om dagarna när man inte har så mycket att gör ahaha.
Sen dom här andra dagarna har vi varit lite på stan, sen har vi varit i boviken lite osv:)
Imorgon hoppas jag att jag får träffa girlsen, saknar dig yaoska !

Ikväll blir det verkligen inte mycket, jag hade som tänkt försöka lägga mig tidigare ikväll & se om jag kan somna.
Kommer bli jobbigt när man börjar om skolan igen och ska lägga sig vid 10 & inte kan somna eftersom jag inte ens kan somna vid 1 nu äns.
Nu väntar maten därnere, hade



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: