SKRIVET: 2009-01-15, kl 20:15:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Okey.

Nu sitter man & ser lite oth. Har lite problem med att förstå, jag är på 3dje sesongen nu & sesong 2 hade jag inte fått hem alla avsnitt i så det är som ett stort hopp imellan. Så det är lite störande men jag kommer nog in i det snart.
Somsagt har gjort om bloggen litegrann, jag blir som less hela tiden. Har även märkt att färre har börja besöka min blogg, vars är ni riktigt? inte kul alls att skriva när ingen läser. & ge mig komentarer i mängder så kanske man känner peppen ytterligare.

Aja jag känner mig verkligen på den dryga sidan justnu. Jag är trött & vill bara sova. Men skolan kommer bara allt närmare. Jag vet att det inte låter som att skolan är någon hitt men, vem gillar skolan igentligen, när man läser bloggar så ser man inte många posetiva komentarer. Kunde inte lärarna göra skolan lite mer intressant & variera istället för att göra samma principer. Att man ska sitta hela tiden, antingen läsa eller skriva eller lyssna?
Inte undra på att man blir småless. Men skolan får man tydligen stå ut med nett & jämt. Jag är iallafall glad att vi inte har läxor. För där är det jag har mest problem med. Jag hatar läxor.

Nog med dethär,nu ska jag ringa min älskling som jag saknar allt för mycket.
hade =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: