SKRIVET: 2009-01-11, kl 22:02:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

yes,

Då har simon farit hem & jag förbereder på ett besök i min säng. Gud endå kommer jag nånsin kunna somna?
jag är så bekymmrad över vissa saker så jag måste få det ur huvet.
Och jag är välldig negg till skolan imorgon, men jag ska vara med simon efteråt så det är det enda posetiva.
Vi har pratat om lite saker ikväll, mycket om hur mycket vi längtar till sommaren & min bästa sommar är den jag hade med simon. Den här sommaren kommer bli den bästa, det bara känns så & jag hoppas & längtar i mängder.
Att ligga i boviken och sola sen även ta båten ut till den där ön vi spenderade på en hel dag på ute på havet.
Har jättemycket förhoppningar på den här sommaren.
Aja sommaren är långt bort så jag får leva med vintern ytterligare några dar.
Nu ska jag se tv & försöka sova.
Godnatt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: